Jag tror Amanda har en identitetskris

Finns det rena känslor? Förstår någon vad jag menar? En enda känsla som den enda känslan, är det någonting som finns? 


Hehe borde plugga engelska ord. Har lärt mig 2. Så himla bra. Vi är barn av vår tid. Åh gud samhällskunskapen. Blev så himla arg!!!!!!!! Varför VARFÖR varför införa en lag mot hets till självmord? Asså visst fin idé men det funkar inte! Orkar inte folk. Är du rädd för ditt eget barn? Var på stadsbiblioteket idag (så himla ambitiös!) och lyssnade på en extremt filosofisk debatt om Naturen - en förebild eller förödelse? Helt sjukt. Nejmen det var...... filosofiskt. Kändes bra. Överväger att lämna MUF för LUF. Albert hade fått ett JÄTTEFINT armband från dem idag. Så himla söt. Orkar inte min klass. Alla är så söta. Albin har lärt sig 70 decimaler nu. Så ni vet! Likt en sländas spröda vinge ögat skälver. Det skälver på riktigt. Ska göra te. Ella sa nåt jättekul men jag kan ej minnas vad. Synd. Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Amanda har typ en brutal identitetskris.

2010-10-20 @ 21:11:01
Postat av: Amanda

Amanda har typ en brutal identitetskris.

2010-10-20 @ 21:11:31
Postat av: Josefine

alltså älskar din blogg du är så mysig!!! älskar att ni lär er typ alla decimaler av pi??? naturare på högsta nivå. fast du suger för du svarar inte på mitt sms.

2010-10-21 @ 18:15:50
URL: http://onehundredandthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0