Vila vid denna källa

Det blev ingen kärleksspridning runt det heliga tempel jag inte har. Fast jag hade bara en lektion, det var skönt. Fysikprovet gick nog inte så bra. Jävla akustik. Jaja. Det är fredag och jag ska nog  bara pluggalicious ikväll. Om fyra och en halv timme ska teknikuppsatsen vara inlämnad. Jag är nästan klar. Fast den här äckliga datorn har inte word... inget annat skrivprogram heller.                 Kul! Dramaten med klassen igår, FETT dramatiskt. Pjäsen fick mig att må dåligt, alla var så elaka. Det gjorde ont i magen. Sen blev det dramatiskt på riktigt och vi sprang runt på stan i jakt på en gömd synagoga. FUck nu spillde jag te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0