Candy says I've come to hate my body

Jaa. Aggressivt utbrott igår. Valborg var sjukt ovärt. Vi åkte bara omkring en massa och sen ville alla hem. Not nice. Men igår var pretty nice ya know. Gick runt typ hela Stockholm med Miranda. Vi hamnade i Hagaparken. Det var så jävla kul. Har inget mer att säga. Facebook känns så jävla sorgligt nu. Inga bilder, ingenting. Så jävla mobbad. Jag hittar inte min usb-sladd till mobilen. Livet suger hårt. Ikväll ska jag och Lisa spriiiiinga. Känns bra.
Men nu hittade jag den. Jag känner att min mobilkamera inte ger rättvisa åt hur fint det var igår. Det såg ut som en tavla.

Valborg under Västerbron efter ganska många turer fram och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0