I'm lying on the ground, I'm aware of that I let the poor girl down. Now I'm dying as a message to the town, this is what happens if you fuck around

Manne är så subscribad. Den sista trekantslistan är fett bra.
Har köpt nya dojjor!!!!!1 Är såå glad. Älsk. Och hippieglajjor. Ännu mer lycka! Ahhh.




Kom på nåt ultrafint att skriva här. Men sen kom jag på att det spelar ingen roll. Finns inget att säga. Du gör ont att tänka på men äcklar mig att se på. Jag tror inte du behövs mer. Inte Ni heller. Independent woman (not). Naken man across the street har en senapsflaska i sitt fönster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte du behövs mer. Inte Ni heller?

2010-05-20 @ 16:48:43
Postat av: lolzor

det får du allt lista ut själv!

2010-05-23 @ 13:48:45
URL: http://satsumas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0