Runklåten

Hej. Jag har köpt lite playsuits som jag springer omkring i. De är så jävla sköna. Jag vill bo i dem. Jag springer, simmar, yogar, pluggar och försöker hitta en tid att sova. När man vaknade i veckan var det ljust och då vaknade jag typ 6 varje morgon och var pigg. Mirakel. Snart ska Lisa komma hit och vi ska springa igen. Det är så skönt. Det här känns ju ganska stelt. Jag har nya Spotify, FYFAN vad bra det är! Älskar deT!!!!!!!!!!!!!!! Nu kan man lyssna på Beatles. Idag konfirmerades mina konfirmander. De var galet söta. Så här ser en av playsuitzen ut.

Livet går isär och man har så fullt upp med sin egen värld och jag vet, jag borde ringt dig mycket mer än vad jag gjort. Ouch Thåström gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0