mitt middagsvin

Fredag: Operation festival. Galet. Återförenades med den förlorade Reinfeldtsmedlemmen! Det var fint. Drack en massa Pago och lyssnade på fina band som träningsvärk. Totally bästa bandet jag någonsin hört! De sjöng om mens i en kopp och sånna fina saker. Det var fina skinheads som dansade. Sen slutade det och vi förflyttade oss till indieravet. Inte så party.
Lördag: AHHHHHHHHH så kul. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Therese och jag åkte till vitan och grillade. Adam, Niklas och Axel (???) åt upp våra marshmallowz. De hade ölhävartävling, spydde och filmade det. Sen kom Amanda och Adam presenterades som "han som ligger med alla". Sen indiefekke på Götgatsbacken! Vi posade som äkta popare och pratade med roliga turister som hade varit på Stureplan. De kom från London TYP. Sen spanska/arabiska turister som ville dansa. Och whacko män på donkewwn som trodde att vi skulle sluta som golddiggerz. Det tror jag också. Amanda såg en kille som hon kallade Anton. Det visade sig att han faktiskt hette Anton. Det var lite creepy. Han hade väntat i en timme på en John som aldrig kom. Sen sov vi hos Amanda och Teddy och Freddy parade sig och en bebis skrek.
 


från i freeedaaags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0