I turned seventeen and swore to never speak a word again, but then someone came along and ruined everything

Är lite förvirrad. Skrattar åt mig själv. Imorgon är det friidrottsdag, gissa om jag ska stanna hemma? HAHA. Jaaa såklart. Så jävla nays dag. Så jävla varmt. För en gångs skulle uppskattar jag faktiskt värmen. Jag längtar till 22 juni, då åker jag till PARIIIIIIS!!!!!!! Hej då äckliga Sverige, hej då alla äckliga människor. 

Nyss satte jag på Julie (okej misstolk<3) och det känns ungefär som att någon lindar in mitt hjärta i sidentyg och låter sommarvindar flyga genom min kropp och kramar dig som du var då. Funderar starkt på att bli nya, fast en lite snällare version av Marianne. Nu värkar mitt hjärta och jag har en stark känsla av att den här natten kommer spenderas med El libro. Jag ska skriva det på utsidan så alla som kommer hit vet var den ligger. I den boken står det om dig. Eller om hur jag kände. Ska ge den till dig någon dag. Jag har inga bilder att dela med mig av, eller jo, men jag orkar inte lägga upp dem.

(EUW, Teliareklamen på Spotify. Typ det äckligaste jag har hört någonsin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0