HAHA på skivan till Lejonkungen soundtrack ser nosen på lejonet (tror att det är Mufasa) ut som en kvinna i string.

Idag:
fight i skolan, en av deltagarna berättar inför en förväntansfull skara elever om slagsmålet, mycket spännande.
utställning @ bild&form. Jag var inte klar med nazitrollet men men.
blev erbjuden att designa ett skivomslag till ett punkband! (!!!!!!!!!!!) ascoolt om jag får säga det själv. Jag vet inte än om jag ska göra det eller inte. Tre självdestruktiva föremål mot en vit bakgrund... Hmm... vi får se.
land & stad all day long typ.
SO-prov
Lejonkungen soundtrack. Så JÄVLA nays.
och var süperschnügg
Gosh, spännande inlägg. Har börjat återuppbygga min facebook nu. Chill. Ska nog lägga upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0