you know you twist so fine, come on and twist a little closer now

Spännande dag. Har simmat fett mycket och pluggat fett mycket. Jävla bilar. Det finns typ inget bra med bilar, speciellt inte när man ska skriva uppsatser om dem. Jävlar. Har skrivit typ 3 sidor om bilens historia. Det kommer bli en äckligt lång uppsats. Jag lyssnar på Lars Winnerbäck... Trodde aldrig jag skulle göra det igen efter en plågsam bilresa till Falun med Winnerbäck i högtalarna. Jaja, det regnar. Sadface. Det som ser ut som smuts/cutsår/nåt annat på fingrish är egentligen en text. Det står heyy mama, men det syns inte. Typ 5 pers ändrade sin relationsstatus idag till in a relationship. Ville bara påpeka det.

 

Kommentarer
Postat av: Fanny

aaah det här kommer låta lite konstigt kanske men du har inte lust att låna ut din laddare + sladd man lägger in bilder i datorn med till din kamera? för du har väl en canon 400d? du var typ den enda som jag kunde komma på som har den, om du inte har bytt dem senaste två åren? hehe fattar om det är jobbigt men det vore såååååå schyst om du kunde låna ut dem typ imorgon och få tillbaka dem på fredag på dagen?

min bror tar studenten på fredag och har fett paniiiikkkk över att kameran är urladdad, minnet är fullt och både sladden och laddaren är borta. men ah, om du orkar eller så vore det topppääääääääään

(förresten var jag också i vitan i lördags, nice att påpeka det liksom. och så tackar jag för din uppmuntrande kommentar på min bloggää)

2010-05-25 @ 21:32:54
URL: http://lalalalarvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0