A tainted brain of intoxication purple heart smart ass

Typ fett konstigt.
Imorgon är det skola, tyvärr. Jag ser inte fram emot att kliva in i spanskaklassrummet. Jag har hellre lov i minst 5 år till och åker till London och bosätter mig i en egen lägenhet (som jag inte behöver betala för själv) och chillar med nån british fella och är inte här och chiiillllar gal1 och äter hallon och lyssnar på när folk pratar hela dagarna. Men men, livet är nästan aldrig som man vill att det ska vara. Egentligen är det bara London, egen lägenhet och british fella som saknas. Nej, jag kan inte nöja mig med det här. I'm a greedy bitch!


Nej, egentligen inte. Men jag gillar att mitt hår är otroligt vackert på den nedre bilden. Man skulle nästan kunna förväxla mig med en poppare! Skoja! Haha! Det är en kille som skriver extremt onödiga saker till mig. Han heter Janek och som visningsbild har han en bild på sin mage... Yummy! Eller töntigt kanske. Ganska kul faktiskt. Han är sämst på att få nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0