I feel so sad, I've lost the best friend I've ever had. She was my woman, I love her so. But it's to late now, I've let her go.

Avslutningsfest igår. Fett kul. Skolavslutning imorgon. Fett sorgligt. Peace & love-biljetterna är beställda! Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva, men jag kan inte sätta ord på det som har hänt. Det är fred. Det är nog det finaste på länge. Jag ser inte fram emot morgondagen och dess tårar. Uuuusch, jag kommer gråta som en ko. Nu ska jag nog ladda upp lite med självmordslåtar. Kommer sakna en så jävla mycket. Trots allt är hon den jag har haft mest kul med, när jag tänker på det nu. Fett odiskret men jaja, så känner jag nu. Har typ redan börjat gråta. 
Mongoklassen genom alla fina år. aahhh sexan:































sjuan:





























håret!!!!!!!!!!!!!













har typ bara bilder från skolavslutningen i åttan men JAJA:








och fina fula nian med bilder typ bara från alkisonsdagen:











KOMMER SAKNA HERMAN SÅ MYCKET!!!!!!!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0