Men hej då Sverige say hello to Jersey shore.

Jaha, tack och adjö 21 dagar framåt. C ya bitches. Jag lüssnar på en skiva med blommor och peacetecken på omslaget. Den ser så gay ut men asså det är fint och musiken snurrar fint. Om du åker till San Francisco, ha blommor i håret. Kurr kurr säger min mage och Miranda är på väg hit från älskade Skåne. Vi ska äta pasta med pestråttor och sen krypa till kojs för imorgon skall vi stiga upp i ottan (kanske till och med tidigare). Då ska vi möta x antal personer 14-19 år som också känner en stark längtan efter att få begå ett blue-blooded murder on the English tongue. Jag har ett litet dilemma angående solkrämen jag är beordrad att packa ner i min redan proppfulla väska. Den har gått ut... så aromen som stiger från förpackningen i öppet tillstånd kan min arma näsa inte riktigt njuta av. Jaja, sånt är livet. Adjö kaniner. Ha ett trevligt avslut på denna ljuva månad så ses vi igen när världens bästa liveband har spelat mina favoritlåtar om musik istället för förvirring för alla stockholmare FÖRUTOM mig. Livet är hårt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0