Vet hut Fredrik Åkare, skäms gamla karl

Idag var jag på mitt tredje öppet hus, denna gång på Södra Latin. Nu vet jag var jag inte vill gå i alla fall. Det känns sjukt bra. De hade inte alls den linjen jag vill gå och ja, det är ju Södra Latin. Flauwschy och fixat piff från topp till tå. Jag känner att mina fördomar får bestämma. Torsdagskvällen spenderas med min kära och Word. Varför ska man skriva idrottsuppsatser? Det är konstigt.
Igår hade jag tråkigt när jag badade och av någon anledning (jag skulle smsa med Johanna) hade jag mobilen till hands och på den finns en sjukt häftig kamera. Förutom att vara snygg under vattnet gjorde jag otroligt fräna ljudeffekter under vattnet. Jag tror aldrig jag blivit så fascinerad förut. Det var verkligen häftigt. Man kan göra förvånansvärt många krigsljud.

Nu har jag inte så där långt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0