Lost in a daydream of blue and I feel so free

Jag stör mig sjukt mycket på blogg.se. Alltså fy farao. I morse vaknade jag kl. 9 och jag hade inte satt alarm. Det kändes så jävla bra, fast nu börjar jag bli trött igen. Till frukost åt jag bröd med marmelad, det var sjukt gott. Jag tror att jag skulle kunna bli typ marmeladnarkoman. Det är så fruktansvärt gott.
@ frukostbordet lyckades jag på något obegripligt sätt övertala mina båda päron att de skulle låta mig campa på Hultsfred i sommar. Alltså, jag hade en galet bra morgon. Sedan åkte jag och simmade och var OTROLIGT snygg i min badmössa. Jag förstod inte riktigt hur man skulle sätta på sig den så den halkade av lite grann och då blev jag om möjligt ännu snyggare. Sedan kom Elias hit och invigde flaggspelet och sedan åt vi på thaibuffén. Han gillade inte maten. Han är konstig. Fast han tog typ konstig mat. Alltsååå mmhhhhmmmmmhhhhhhh vattenkastanjer in mah heart.
Nu ska jag äta min lillasysters kakor, för de var nästan godare än thaimaten. Och sedan ska jag träffa Johanna, Lisuw och åka till Emil. Här är lite fina bilder från gympan. Jag hade så tråkiiiigt i fönstret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0