I wish that without me your heart would break

Szia! Skolan börjar imorgon. Jag är otroligt nervös. Det här lovet har varit apanayz. Egentligen tänkte jag göra någon slags sammanfattning för sånna tycker jag om, men jag tvivlar på att det någonsin kommer inträffa. Hur teknisk jag än är lyckas jag inte hitta filmen i datorn. Det är synd. Jag vill så gärna se den i datorn och lägga upp den här, visa den för Sveriges befolkning och sedan vara ansvarig för ett x antal sura människor. Jag ser fram emot morgondagen då mitt huvud förhoppningsvis är återställt till det normala och mina ögon inte fullt så döda.
Det är sorgligt att lovet är över, fast det har varit otroligt roligt och om jag fick göra om skulle jag göra precis samma saker. Nästan.

Jag tror mig ha hittat filmen. Omg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0