You look happy to meet me

Soundtracket till The sound of music ba rockar fett hårt. Har 500000 bilder från igår. Alltså!!!!! Åh^Gud <3 igår. Charader och skriver med Sanna återigen killerlappar. "Sådär, då var man synkad!" och "Albert är däckad". ASsÅ ba rockar fett eller vadr? Orkar inte svara på Josefines sms då mina fingrar inte riktigt mottager nervimpulser så jag ber alla andra göra det. DEt är ju rätt spännande sen skriver jag till Klas haff om Daniel Gilbert som pratar om vemod. Det gör han ju. Pojkarna åker kälke och Viktor mår mindre bra. Gal1 när vi GÅR till Alvik. Spännnande mix N1C vs. Bardia. Sen tar han fel sko. Sanna Albin och Big Mike och jag sover på golvet och herr Klättrare får hela sängen för sig själv. Pappa blir rädd när han kommer in och hittar honom under högen med täcken och grejeejjejejer. Rätt kul må jag säga. Sen hittar mor och far nåt  i min väska fast de verkar inte bry sig. K fräscht. Drömmer att vi blir jagade av nån från Harry Potter ni vet hon Katie Bell? Så jag missar Franckes barn. Fast inte på riktigt.









Kommentarer
Postat av: lauren

Gillar sista bilden, hah

2010-12-19 @ 21:27:51
URL: http://ohithinkitsablog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0