I wish you'd hold my hand when I was upset

Det var nånting annat som dansa i natt. DN 2 sidor Stefan! Fashion. OMG våras. Lycklig tjej? Nepp. Vad var det bästa med det här året? Slutade Matteus.  Skypade med Lisa igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saknaaaaaaaaaaaaarrrrr.


K vill ha ett ord för den exakta känslan. Jag vill precisera ordet. Robert - Mina känslor - Patti. Läser Just kids. Den är bra. Patti Smith är k. Jag mår illa. Fast mest av mig själv. Fast mest av någon annan. Fast mest av ingenting. Lyssnar på Kate Nash. Skriv upp? Snälla? Längtar till England. L Ä N G T A R !  Hatar vintern. Hatar den. Typ det är fett jobbigt med vintern typ ba liksom asså... hehe. Jag önskar mig en sak i julklapp. Eller sak? Nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0