SORRY GLÖMDE FYLLA I

Idag är det tisdag och jag måste måste måste verkligen läsa, men jag gör det inte. Varför? Jag var inte och simmade heller. Varför? Jag orkade inte. Tittade på Eclipse istället. Fyfan vilken dålig film. Usch!!!! Ingen mening alls. Äsch gillar inte Twilight. Jag lyssnar på Vreeswijk (omg stavade rätt utan att titta!!!) det är rätt chill. Igår vad det många som klev på mitt fartyg. Det var ju trevligt. Hälsar till er! Sött.
Är man hardcore eller är man hardcore? Bussresa i våras! Usch usch usch genomlider vintern i ångestplåga. Som ugglan. Hatar vintern. Hatar att vara så jävla svår. SVÅR TJEJ JA.

Brev från kolonien. Ser ut som en crackhora crack hora. Drömde att nån hade fula vantar. Kan dock ej minnas vem. Det var jättekul. Det var jätte kul. Har en liten fickkniv inuti min mage. Har en liten fick kniv inuti min mage. Jätte kul. + det dära som man kallar för passioner. Slet upp Josefine från matbordet för att ge henne en smocka (en smaskig hemlighet). Det var en rätt kul hemliZ. Hehehehe fnissar lite förnöjt i min ensamhet.

Kommentarer
Postat av: josefine

hihihi åh mycket fin hemlighet. älskar när du kommer och sliter upp mig från matbordet för att berätta dina knasiga hemlisar!!

2010-12-14 @ 20:40:52
URL: http://vraiment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0