Trasig heel. Tråkigt va

JA så har man skickat in en uppsats. Dålig som satan men men! Satsar på barnvaktskarriären om det går dåligt. Tjoho har ju tjänat ihop 360 kr på 4 timmar! Ja man är ju inte hur dålig som helst. Ebba 3,5 år kallade mig till och med mamma!!!!!!!!!! Fatta lycka!!! Omg blev så glad. Känner att det är rätt fullt på skeppet nu när vi seglar mot okända land. Barn är ett folk och de bor i ett främmande land, detta land är ett regn och en pöl. Över den pölen går pojkarnas båtar ibland. Tänker på Washolmen ba saknar fett hårt. Längtar till sommaren. Okej ska träffa Johanna imorgon typ saknar fett mycket? Söt jag är. Nej nu minns jag, ska inte alls göra det. Men nån dag. Åh lyssnar på Olle Adolphson önskar jag var lite mer sådär söt som tjej fast utan hår liksom. Näe vill ba cutta av det igen. Skönt. Fo shizzle är världens konstigaste uttryck
hahaa älskar deeeeejjjj johanna


Kommentarer
Postat av: Älskling

<33333333333333 vi är ba för sämst på att ses :''''((( längesen, varför gör du såhär??????? du är söt, åh orkar ejjjjjjjjjjj PUSSSAAR OCH KRSAMMAAR till dig soet, eller..... mmm jag tycker faktiskt om dig

2010-12-23 @ 02:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0