INDIEDAGEN 26 DECEMBER 2010

Josefine är hipster och har laddat ner hipstaprintZen. Rätt indie tjej. Så... vi var indie med Sanna och Bardia och fikade på indiekaféet String som ligger i indiedelen av staden (asså söder). Delade på en indietermos med kaffe och diskuterade djupa saker som nyår. Rätt svårt sådär. Hade mina svarta indiebyxor och var allmänt independent... Som vanligt. Ser ut som en viking på indiebilden som jag stal från hipstern... men det är ju rätt indie va? Eller? Snälla säg att det är det! Vill verkligen vara indie!!!! Lyssnar till och med på Håkan H!!!!

OK skoja. Sen åkte jag hem till Sanna och tittade på Disney-filmer. Fast det blev bara en så pluraländelsen var lite onödig. Och idag! Omg hittade hela vägen till tunnelbanan från Sanna. Långt som fan men man är ju belönad det ultimata lokalsinnet så det gick an ändå. Det är en stjärnman väntandes i skyn. Gud? Vill också leva Bowie. Hunky Dory typ bästa skivan som gjorts efter Peel slowly and see. Ska vi tala lite mer om vilka skivor jag gillar? Ja snälla. Ok. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0