Eh vän?

Ska fira helgens återkomst med världens bästa. Sjukt onödig dag. GÅR (!) till Dramaten 9 och chillar där en timme, åker och simmar, träffar Caroline II och dricker en massa kaffe, går till skolan för gympalektion som jag inte är med på eftersom mitt huvud fortfarande är konstigt, har alltså 0 lektioner, Johanna och jag går till Vanadislunden på gympan och blickar ut över Vasastan och pratar depp, är på kören i typ 10 minuter, går hem, tittar på That 70's show och nu ska jag ut och RÖJA!!!! Nä skoja. Funderade på vad en vän är. Kom inte fram till nåt. Varför inte? För att jag är så sjukt känslolös numera. PLATT. Det är bäst.
Onödig bild till onödig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0