Jag kommer inte höra av mig igen

Idag har jag vaknat och inte orkat gå till skolan, stannat hemam första lektionen och vaknat 25 minuter innan nästa börjar, ritat, bytt mobil med Elias (jävla damptelefon. Hatar den sjukt mycket), varit hos tandläkarn som blev sur på mig, cyklat till haga och suttit med Sofia och stirrat på vattnet och änderna som samlat sitt crew till en attack mot oss, hahahahahahahahaha, LOLat, gått till Stadsbiblioteket och lånat Faust, sjukt djup, 2007dag, blivit dampad på @ fbchatten, hatat vad fbchatten gör med min dator, försökt komma på nåt bra att säga, typ fått feber????, hittat mina nycklar som varit borta i typ en vecka!!!!! så jävla nice, de låg i nyckelskåpet... HEJ DÅ!!! Helgen blir asnays. Älskar allt. SKOJA! Skämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0