Allur heimurinn óskýr

 orkar inte ens bry sig om att svara. Wow, denna känsla är obeskrivlig. Vilken tomhet. Lyssnar på isländsk musik. Känns bra. Känns dåligt. Känns bra. Känns dåligt. Känns dåligt ändå. Man ser den nästan. Jag känner den ganska starkt. Sigúr Ros världens finaste band. När jag lutar huvudet bakåt känns det som att någon drar hjärnhalvorna isär och slår med en hammare i mellanrummet. När jag sväljer känns det som att någon river på undersidan av hjärnan. Jag har ätit 3 alvedon idag och det gör fortfarande ont. Ska äta en till nu. Ingenting verkar hjälpa. Inte vatten, inte sömn, inte alvedon, ingenting. När jag inte tagit alvedon på ett tag känns det som att någon slår mig det hårdaste den kan på mina armar när jag försöker röra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0