Can we bring yesterday back around?



Haha ögat!!!! Gud jag gillar verkligen mina poser. Så himla coola och sexy asså!
Skolan gör mig sjukt deprimerad. Just för tillfället HATAR jag skolan. Jag vet inte riktigt varför, men så fort jag stiger in i de äckliga korridorerna känner jag typ dödslängtan. Det är en sjukt underbar känsla. Men om man bortser från dödslängtan och den fräna lukten i korridorerna var dagen ganska trevlig. Pucko på rasten och typ en vikingafilm på SOn. Haha och översättningsprogrammet på iPod touch, så jeffla nice. Tyska är ett väldigt roligt språk. Det var ett ord som lät som typ ett jätteskumt läte. Jag är inte säker, men jag tror att det var kök som var det roliga ordet. Det lät verkligen konstigt. Jag blir nog tvungen att undersöka saken närmare imorgon.
   En till trevlig upptäckt idag var vädret. När jag gick hem från bild&formen var det ljust (!) och klockan var kanske halv åtta! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är vår! Nu ska jag äta någonting för jag är utsvulten.

oKEJ, det bästa på hela dagen hände nyss! "skaru vara med i p-film?" haahhahahahahaha! Älskar Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0